top of page

Άκτωρ-Μυτιληναίος και Τέρνα-Άβαξ για τον ΒΟΑΚ, η φυγή της Vinci, οι σκιές της Hellenic Train


Καλημέρα σας

Η αγορά αρχίζει να μετρά τις πολιτικές συνέπειες από το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη.

Το ταμπλό έδειξε κατά την χθεσινή συνεδρίαση τους φόβους, την ανησυχία αλλά και την αβεβαιότητα…

Τρίπτυχο που είχε καιρό να εμφανισθεί στους κόλπους των επενδυτών που τοποθετούνται στην ελληνική αγορά.

Οι συνέπειες έχουν μπει στο ζύγι και του Μεγάρου Μαξίμου με τα πρώτα γκάλοπ να δείχνουν πλήγμα τόσο για την Νέα Δημοκρατία όσο και για τον ΣΥΡΙΖΑ.

Ο κόσμος αγανακτεί και δεν εμπιστεύεται όσους έχουν περάσει από τον κυβερνητικό θώκο…

Στα καθ` ημάς:

## Hellenic Train I: Ο Πόντιος Πιλάτος

Οι Ιταλοί της Hellenic Train προσπαθούν μέσω της εκκωφαντικής σιωπής τους – δεν αρκεί μια ανακοίνωση περί αποζημιώσεων – δεν αναλαμβάνουν καμία ευθύνη για το συμβάν…

Δεν είδαν, δεν άκουσαν, δεν ξέρουν…

Δεν είναι, όμως, έτσι η εταιρεία φέρει ευθύνη διότι δεν μπορεί να κινούνται τα τρένα της πάνω σε χειροκίνητες ως προς την λειτουργία τους ράγες…

Θα έπρεπε να πιέζουν για το τηλεσύστημα και όχι να βάζουν προσχώματα και να καθυστερούν…

## Hellenic Train II: Πληρώνουν με λεφτά του δημοσίου τον ΟΣΕ

Μένοντας για λίγο στο ρόλο της Hellenic Train στους ελληνικούς σιδηρόδρομους η στήλη έχει την εξής απορία:

Οι Ιταλοί πληρώνονται κάθε χρόνο από το ελληνικό δημόσιο μέσω των αποζημιώσεων ΥΓΟΣ 50 εκατ ευρώ.

Από αυτά τα 19 εκατ ευρώ τα πληρώνουν στον ΟΣΕ ως τέλη χρήσης των υποδομών!

Μήπως, λοιπόν, αν τα πλήρωναν από τον τζίρο τους θα έδιναν μεγαλύτερη σημασία στην κατάσταση της ασφάλειας του δικτύου;

Διότι είναι λογικό όταν δεν πληρώνεις από το ταμείο σου ούτε ένα ευρώ για την υποδομή να μην σε ενδιαφέρει πως αυτή λειτουργεί…

Σωστά;

## ΒΟΑΚ Ι: Οι δύο κοινοπραξίες

Με φρενήρης, για τα ελληνικά δεδομένα, ρυθμούς τρέχει ο διαγωνισμός για την ανάθεση του ΒΟΑΚ.

Η στήλη πληροφορείται ότι οι υποψήφιοι επενδυτές που θα περάσουν στην τελική φάση των δεσμευτικών προσφορών είναι οι εξής δύο κοινοπραξίες:

Άκτωρ-Μυτιληναίος και Τέρνα-ΑΒΑΞ.

Η κάθε εταιρεία είχε κατέβει μόνη της στην πρώτη φάση του διαγωνισμού και πλέον προέκυψαν οι δύο κοινοπραξίες.

Οι δεσμευτικές προσφορές αναμένονται στα τέλη Μαρτίου.

## ΒΟΑΚ ΙΙ: Έφυγε η Vinci

Όσο για τους Γάλλους της Vinci που επέδειξαν ενδιαφέρον για το μεγάλο έργο του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης μαθαίνω ότι αποχώρησαν…

Γεγονός που όπως ακούω δεν πολυάρεσε στην ηγεσία του υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών.

## Εθν. Ασφαλιστική: Εθελουσία

Σύμφωνα με τους εργαζόμενους της Εθνικής Ασφαλιστικής η διοίκηση της εταιρείας ετοιμάζει πρόγραμμα εθελουσίας εξόδου.

Το CVC έχει κάνει εν τέλει το καλύτερο deal. Και χαμηλό τίμημα σε σχέση με το μέγεθος της ασφαλιστικής εταιρείας και ρήτρες και πληρωμένα μπόνους…


Αποποίηση ευθύνης: Τα αναγραφόμενα στη στήλη αποτελούν προϊόν δημοσιογραφικών πληροφοριών, που προσφέρονται μόνο για ενημερωτικούς σκοπούς. Σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να εκληφθούν, ως επενδυτική συμβουλή ή πρόταση, προσφορά ή προτροπή, για οιαδήποτε πράξη αγοράς/πώλησης μετοχών ή άλλων κινητών αξιών.







210 views0 comments
bottom of page